Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pod xt Pro + rack


Onizuka

Anbefalte innlegg

Litt vanskelig å skjønne hva du mener - det er helt greit å ha denne poden i et rack, i og med at det er rack-modellen av pod xt. Om du synes det er greit med den er jo egentlig opp til deg :-)

Det er mye annet det er bra å ha i rack også, det tar alt for lang tid å nevne noe her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som sagt vil jeg vel egentlig fraråde deg å kjøpe rack versjonen. Det iallefall om du ikke kommer fra Bærum og har Pappa Betaler teipa på lommeboka. Det eneste du betaler for er et par ekstra (og for de fleste unødvendige) utganger , og at den er i rack format ...

låter klin likt

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer faktisk også på å kjøpe rackversjonen å smelle den inn i racket mitt nå..

Jeg driver ikke med innspilling og slikt, kun live spilling.. hvor lurt tror dere det er å ha en POD da? Jeg har hørt bl.a. Gnome si at det blir lite trøkk osv..

Har ikke testa POD annet enn med høretelefoner , så jeg vet ikke så mye om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt POD professional både som øvingsforsterker rett i stereoanlegget, i rack med en Mesa/Boogie 50/50 + kabinett og som rett i PA på stor oppsetning. Sammen med floorboardet eller et midibrett er det en veldig fleksibel forsterker, og trøkket avhenger strengt tatt mer av powerampen enn av poden :-) Hvis du skal spille et sted der du går rett i PA, er de to balanserte XLR-utgangene på POD Pro noe av det kjekkeste som finnes - ikke noe tull med mikking av forsterkere, samt at den tar liten plass, f.eks hvis du sitter i en orkestergrav. Forresten har Pod Pro XT bedre lyd enn bare Pro, men krever en del mer skruing. Det finnes to floorboard til Pro XT, et med 1 pedal (samme pedal er wah og volum) og et med 2 pedaler, det siste er nok å foretrekke. Floorboardet til Pod Pro er IKKE kompatiblet med XT-utgaven, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet du har sagt det, men kjøper som regel slike produkt brukt jeg.. Har enda ikke gått på noe stor smell (bortsett fra han idioten som ikke sendte med adapter til midibrettet da :P ) .. så da er vel ikke prisenforskjellen fult så ekkel..

2. håndsverdi og 3. håndsverdi er jo omtrent den samme, med mindre du har prylt opp produktet helt da :P

Jeg HATER å vere avhengig av å prøve alt mulig jeg får øye på, men når man først er bitt av basillen må man bare gjøre det beste ut av det :) (altså kjøpe... :D :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.