Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Suicidal Tendenies tabs


Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg kunne tenke meg noen gode Suicidal Tendencies tabs, spesielt til soloene. Jeg klarer å ta det meste av rytmegitaren på gehør f.eks. How will I laugh, freedumb, trip at the brain og lights camera revolution m.m. Spesielt intro soloen på sistnevnte hadde vært konge:-)

Kom igjen om det er noen som sitter på noen gullkorn eller har gode tips. Jeg har googlet en del og søkt litt på youtube, men ikke funnet noe av verdi og den eneste sangen jeg har funnet en offisiell tab til er Institutionalized.

Alt tas i mot takk:-)

Endret av mechanix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg kunne tenke meg noen gode Suicidal Tendencies tabs, spesielt til soloene. Jeg klarer å ta det meste av rytmegitaren på gehør f.eks. How will I laugh, freedumb, trip at the brain og lights camera revolution m.m. Spesielt intro soloen på sistnevnte hadde vært konge:-)

Kom igjen om det er noen som sitter på noen gullkorn eller har gode tips. Jeg har googlet en del og søkt litt på youtube, men ikke funnet noe av verdi og den eneste sangen jeg har funnet en offisiell tab til er Institutionalized.

Alt tas i mot takk:-)

Rocky George spiller såpass kaotisk til tider at mange av de soloene tror jeg det er best å ta på øret :)

Lights Camera revolution er forøvrig ei knallplate! Så de live med Josh Freese på trommer på den tida, glimrende konsert.

Endret av Debris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.