Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

hodetelefoner+amp+gitar = ?


Kallis

Anbefalte innlegg

Det praktiske med Pocket Pod er at du ikke trenger å kjøre den gjennom noen forsterker, du trenger bare den bittelille boksen og en jack og gitaren din. Tror at du må kjøre de andre podene gjennom en forsterker eller lignende for å få lyd, eller er jeg på jordet?

Du er helt på jordet. Som Tambarskjelve sier så kan man bruke en preamp rett i headphones uten forsterker. De fleste vrengpedaler og overdrive ER preamps i seg selv, men låter gjerne ikke så skikkelig gjennom headphones som en POD eller adnre multieffekter gjør. Memlig fordi det er forsterkermodelleringer i dem som gjør at de låter mer levende og mer som en forsterker. Derfor det ofte heter forsterkersimmuleringer. De simmulerer forsterkere, og da trenger man bare headphones for lyd ut og en lyd inn via gitar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My bad, det stemmer. Men vil bare anbefale Pocket Pod, prøvde den selv for et par år siden rett etter den kom ut og var veldig fornøyd. Landet likvel på Pod Xt fordi jeg ville ha en litt mer brukervennlig og mer allsidig. Men Pocket Pod'n kjører jo også på batterier det tror jeg ikke XT eller X3 gjør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.