Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pod 2.0 - r0verkj0p?


kroffer

Anbefalte innlegg

Hellais! Har kommet over en gitarbutikk her nede som selger en Pod 2.0 til 2800 kr, er det et r0verkj0p? Har fått tilbud på en Pod Xt eller hva den heter til 4130 kr. Er det slik at når man f0rst skal kj0pe så er det best å kj0pe den nyeste versjonen, eller er 2.0 noe tess?

mvh kristoffer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pod 2.0 låter veldig mye dårligere enn XT . Jeg hadde 2.0 en liten periode , og var fast bestemt på at eneste forskjellen mellom 2.0 og Xt var designet og stompboksene (såvel som usb´en) . Men om du skrur litt på XT (for presetsene suuger) så er det en sinnsykt mye bedre boks enn 2.0. Jeg har en lead lyd der nå spesielt , og en clean iallefall , som er noe av den bedre lyden jeg har spilt med ... veldig deilig .. så jeg anbefaler deg å bruke litt ekstra grunker til en XT. Den koster nå 3900 på Sound1.no , men sjekk litt brukt så finner du den nok for 3000...

Nilsefx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha gutter! Med andre ord er ikke gitar spesiellt billig her nede :cry:

Tror heller jeg sparer penger og prøver å få tak i en XT da..

Og btw, de sa at veiledende pris på pod 2.0 var 1400AUS, rundt 6500 kr. Det må jo være helt feil.. Eller så er utstyr umenneskelig dyrt her!

kroffster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.