Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Cort MR-780FX


PetterB

Anbefalte innlegg

Cort-gitarer genrelt er av jevn og god kvalitet og det samme gjelder den gitaren. Jeg vil si det er andre modeller som er av tilsvarende kvalitet som er rimeligere (også i reell utsalgspris, ikke bare veil.), men du trår heller ikke helt feil med MR-780FX. Spørsmålet blir dermed ikke om det er bra, men om det er best. ;) Jeg synes det er vanskelig å si og det kommer litt an på spillestil og hva du ønsker av gitaren. Noen ønsker, eller bare bra kvalitet generelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, så er jeg nybegynner (på akustisk), så har ikke helt funnet ut hvordan musikk jeg vil spille. Derfor er jeg nok ikke så kresen, bare at den har jevnt over god kvalitet og god lyd. Noen andre gitarer i samme prisklasse som du ellers kunne anbefale? Og har dere gitaren på Backstage? :)

Edit: Er det andre Cort gitarer/andre gitarer som er rimeligere du anser for og være like bra?

Endret av PetterB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt den, men gikk tom. Hvor mye tenkte du å bruke på gitaren? Vet akkurat denne har vært ute på halv pris (men det er vel tomt i hele norge såvidt jeg vet), og da er den skikkelig bra for prisen, men hvis du snakker om fullpris finnes det veldig mange gitarer som er betydelig bedre (også fra Cort)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte halv pris igrunn, men merket også at det var utsolgt. Men tenkte og bruke en 2000-4000 kr :) Ser at en del Cort gitarer er satt ned en del. Har du noe og si om Cort CJ-5X Super Jumbo og Cort CJ-5X HBS Super Jumbo? Eller noen andre gitarer i den prisklassen du heller ville anbefale som allround gitar som gir mye for pengene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.