Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gratis punkrock-gig torsdag 3/12.. i Oslo.


TUFFTUFFTUFF

Anbefalte innlegg

Jadå, då blir det Goldcrush-gig på Cacadou i Oslo torsdag 3/12. Gratis adgang och gratis sanger om du vill ha. Bara sänd din e-mailadress till goldcrushgoldcrush@hotmail.com eller skriv din e-mailadress här, så skickar vi sånger i mp3-format och wav-filer (bättre än mp3, cd-kvalitet). Annars kan vi höras på Goldcrush.no eller på Myspace .

Facebook-event.

Tryck på länkarna och ladda ner sångerna gratis:

Action speaks louder than words

Knocking on your front door

Adultery

It will never change

Break in

1000 boys

American poetry

Another train (live)

Cacadou ligger på Torggata 27 och det är 18 års åldersgräns (men folk säger att de inte checkar leg). Vi startar kl.22.00 (tidigt).

Gratis punkrock och billig öl alltså :) .

031209_minst.jpg

Cacadou-kart.jpg

Endret av TUFFTUFFTUFF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du lover meg at dere holder på i (minst) to år til, så skal jeg dra på hver eneste gig når den tid kommer :)

Forresten, det hadde vært veldig fint om dere kunne recorda noen flere sanger live!

Vi lovar att hålla på i minst två år till. 10 års jubileum nästa år, tror jag. Å andra sidan så checkar de som skrivet antagligen inte leg på Cacadou.

Vi ska se vad vi kan göra angående fler live-sånger :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er vel meningen å få i seg noen kasser øl først. Men kommer du, GNR?

Vet ikke helt, skal spørre om noen av venne mine.

Så at det er det er på en Torsdag, tror jeg har tentamen dagen etter, men skal sjekke.

Er det neste torsdag? Eller den etter den? Jeg så datoen, jeg er bare lat og gidder ikke og sjekke kalenderen.

Endret av Guns N' Roses
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt, skal spørre om noen av venne mine.

Så at det er det er på en Torsdag, tror jeg har tentamen dagen etter, men skal sjekke.

Er det neste torsdag? Eller den etter den? Jeg så datoen, jeg er bare lat og gidder ikke og sjekke kalenderen.

Hvis det er matte tentamen sliter du :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel sånn man gjør, når Bruce Springsteen sier at han kommer på scenen kl 20 kommer han kanskje 21.

En venn av meg så Bruce live, stod at de skulle begynne 20 men de kom på scene 22.

Sorry for Offtopic, men følte for og skrive det.

Ofta står det väl när stället öppnar på plakaten. I gig-världen så är allt förskjutet så man kan ju aldrig lita på det som står på plakaten, men pga naboeklager så måste vi spela tidigt på Cacadou.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.