Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Steffen - litt om meg


Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg heter Steffen Spjeld. Jeg er 18 år og holder til på Sotra utenfor Bergen. Har spillt gitar i snart 4 år og ser meg fornøyd med det :). Ellers så har jeg nettopp gått to år på Elektrofag og nå har jeg et friår.

Min første elgitar var en Behringer nybegynnerpakke. (møkka dårlig) men den gjorde nytten sin nesten et år før den fikk et møte med en steinrøys som lå utenfor huset. Kjøpte meg så en Fender highway one strat, Men den ble senere byttet i en Jackson et eller annet. Min mor var også så snill å spanderte ny gitar på meg. Kjøpte da en Musicman Steve Morse signatur (SMY2D). Hadde den i et år og byttet den mot en les paul standard. Så Solgte jeg Les Paulen og Jacksonen og nå eier jeg en American Standard strat og en Hamer Explorer. American Standard Straten og Exploreren er de gitarene jeg har vært mest fornøyd med hittil.

Av forsterkere har jeg hatt en Marshall MG100HDFX, som jeg solgte. Kjøpte meg en VOX Valvetronix i stedet, som etter min mening er 10000 ganger bedre. Mangler en rørforsterker men det får jeg heller kjøpe når økonomien sier seg villig til det.

Det var altså litt om meg.

Mvh Steffen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.