Web Analytics
Gå til innhold
tomsti

rack-case?

Anbefalte innlegg

Rack-case? hvor får man tak i et sånt case som oppbevarer toppen? er det noe spesialbygde greier med tanke på den beskyttelsesdelen som er rundt toppen? er det noe Rufo lager?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

godt svar, hjalp meg meget.

Hva lurer du på da??

Ja Rufo lager de, ja de må som regel spesialbestilles da topper har forskjellige mål.

I noen tilfeller der toppene er ganske like dimensjonsmessig kan man tilpasse skumgummien.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva lurer du på da??

Ja Rufo lager de, ja de må som regel spesialbestilles da topper har forskjellige mål.

I noen tilfeller der toppene er ganske like dimensjonsmessig kan man tilpasse skumgummien.

Lurer som regel på det jeg spør om. Er merkelig nok en sammenheng mellom det der :mellow:

men uansett, fant ut hva jeg ville ha, og tipper jeg skal investere i en sånn om en stund :)

Endret av tomsti

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer som regel på det jeg spør om. Er merkelig nok en sammenheng mellom det der :mellow:

men uansett, fant ut hva jeg ville ha, og tipper jeg skal investere i en sånn om en stund :)

øh....ja?

Svarte jo på det du spurte om :rolleyes:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

øh....ja?

Svarte jo på det du spurte om :rolleyes:

jeje, Debris, jeg fant ut av det ;) så vi lar det være med det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeje, Debris, jeg fant ut av det ;) så vi lar det være med det.

Flott :)

OT:

Hvis bandet ditt heter Seven Ends bør dere bytte tror jeg..

Er flere aktive band som heter det, lønner seg å prøve å finne et mindre opplagt navn og registrere det så fort som mulig for å beskytte det!

Har vært borti selv å måtte forandre navn rett før en utgivelse og det er ikke noe kult..Spesilet hvis cover og alt er ferdig :lol:

Endret av Debris

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.