Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noinput og Haarball på skattejakt!


Noinput

Anbefalte innlegg

Jeg og Haarball gjore ett dykk i ett eldgammelt lager i øvingslokalet vi nå flytter ut av... Dette var det vi fant som vekket mest interesse...

Er det noen som kan fortelle oss noe om disse tingene? Eventuelt om det er noe å spare på?

1.jpg

2.JPG

3.JPG

4.JPG

5.JPG

6.JPG

7.JPG

8.JPG

9.JPG

10.JPG

11.JPG

edit:

Hm... IMG klammetingene virker ikke...

ikke URL klammetingene heller...

Endret av Noinput
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja- H|H electronics var en kjent forsterkerprodusent på søtti-åttitallet. Jeg hadde en HH topp til bassen min, den fungerte da fint. Burns er nok mer kjent for gitarene sine enn forsterkerne. Bang og Olufsen har jo også sin tilhengerskare, selv om kassettspilleren ser sliten ut.

En sånn mikser som det der kostet en månedslønn. Nå kan man jo kjøpe en rimelig mikser for det man tjener på en dag eller to, og den vil låte langt bedre enn de greiene der. Man må finne noen som setter pris på gammelt utstyr. Jeg synes kanskje det er for ille å kaste det hvis det virker. Den mikseren knaser og støyer noe skrekkelig, tenker jeg, og trenger litt TLC.

Hvis man ikke er ekstra opptatt av slikt utstyr, vil jeg si at det ikke er verdt stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.