Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Voodoo lab pp2+ og ehx pog2


Lpee

Anbefalte innlegg

Kjøpte en pog 2 tidligere i sommer fra usa, og tenkte jeg skulle kjøpe en stømforskyning. Har stått på venteliste på godlyd.no, skulle ha en flatliner pro, men begynner å bli utolmodig. Vill voodoolab pp2+ og ehx pog2 være kompatible. Pog2 kjører 9vdc-200mA (eller 9,6 vdc som det står på adapteret fra USA)

Endret av Lpee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, de første fire kan du bruke til "vanlige" pedaler med eventuelt daisy chain.

Har tenkt til å kjøpe meg en PP2+ så fort økonomien tillater det, må ha to porter som har ~200mA (til holy grail og micropog)

De fleste andre strømforsyninger har bare 100mA pr output :(

VoodooLabs PP2+ er mindre enn Flatliner også :)

Endret av Loztboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, de første fire kan du bruke til "vanlige" pedaler med eventuelt daisy chain.

Har tenkt til å kjøpe meg en PP2+ så fort økonomien tillater det, må ha to porter som har ~200mA (til holy grail og micropog)

De fleste andre strømforsyninger har bare 100mA pr output :(

Takker!! Da skal lommeboka få svi litt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Blei en flatliner pro alikevell, men har støtt på et problem. Problem og problem, uansett... Fikk en ny batch med effekter fra usa i dag og fikk problemer når jeg skulle koble ehx holy grail plus til flatlineren. Pog 2´n fungerer utmerket, men grailen fikk problemer da jeg koblet den til. Fikk en durelyd, høye tikk og når jeg aktiverte pedalen så tok det tid før led lyset slo seg på. Ikke noen problemer når den er i bypass... Jeg måtte bruke en 12vdc port for å få den til å fungere, noe som er rart når både pog2 og grail kommer med samme 9,6vdc 200mA adapter og pog´n fungerer fint på en 9vdc port. Kan grailen bli ødelelagt av å bli kjørt med 12v?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt (er ikke sikker på hvor eller om det er sant) at Holy Grail'en trekker hele 500 mA, og at den støyer/oppfører seg rart når man gir den mindre. :ninja:

Hei, har ikke vært innlogget på en stund, men så innlegget ditt nå. Snakka med burkey, de sa at dem hadde info om at holy grail trekker 225mA. Men det som er rart er at den kommer med samme adapter som pog2, som er 9,6vdc 200mA. Det vill si at adapteret egentlig gir mer enn de 200mA, som det står at den gir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konnis hadde noe problemer med en EHX pedal som ikke funka i daisy chain? Har flatlineren isolerte outputs?

For når en strømforsyning ikke har isolerte outputs blir det vel som en daisychain tror jeg? :huh:

Konnis hadde problemer fordi Fueltank Classic ikke leverer nok mAh , dette er ikke noe problem på Flatliner eller pedal Power 2+

Endret av Loztboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.