Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

noen tips?


localhost8080

Anbefalte innlegg

er det noe kvalitet på du billigste(rundt 5000kr) Jackson gitarene?? har vurdert å gå til innkjøp av en jackson, men har aldri spilt på en før. Mange sier at det er deilig å spille på de, men at ikke lyden og kvaliteten er no serlig... noen som har peil?

Ellers har jeg vurdert Epiphone LP Goldtop, er dette noe å satse på?

Spiller rock og litt mer heavey rock/metal...

Er glad for alle svar :D :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emperoar
er det noe kvalitet på du billigste(rundt 5000kr) Jackson gitarene?? har vurdert å gå til innkjøp av en jackson, men har aldri spilt på en før. Mange sier at det er deilig å spille på de, men at ikke lyden og kvaliteten er no serlig... noen som har peil?

Ellers har jeg vurdert Epiphone LP Goldtop, er dette noe å satse på?

Spiller rock og litt mer heavey rock/metal...

Er glad for alle svar :D :mrgreen:

Kvalitet på min iallfall. Har en JS30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går du for Epiphone så har jeg en Epiphone Les Paul Standard til salgs. Du får ikke den flashy Goldtop finishen, men får en vakker Cherry sunbusrt topp og humbucker mikrofoner.

Strøken og god pris. Sjekk annonsen i signaturen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en KE-3 listeprisen er på rundt 11000, men den selges gjerne til litt over 5000. Den er helt grei å spille på, men tremoloen er skikkelig dårlig (skruene passer dårlig i hullene og gitaren blir stemt lysere etter at du har dratt den opp, og mørkere etter at du har pressa den ned)

Elektronikken er helt ok, men ikke noe å feire for å si det sånn. Volum-knappen gikk fort til helvete, og bridge pickupen låter litt tynt og pinglete.

Min ibanez RG450 er mye bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.