Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Instrumental musikk


Gjest NicolaiF

Anbefalte innlegg

Gjest NicolaiF

Noen som vet om noen gode instrumental sanger som er godt anbefalt for to gitarer?

Scarified er ikke vist å si....

Visst det er sanger med vokal, men mer utordring enn bare 5're hele sangen utenom solo, så skrik ut...

Gjerne sanger som ikke blir for vanskelig å finne tab til da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cavatina er fint for to gitarer - fungerer fint med 1 og, men det er mer krevende.

En haug av bach-stykker er geniale på gitar - hvis du ønsker det

Hør på Strings Of Fire. De har helt rå Guns N´Roses tributes instrumentaler på 2-4 gitarer.

Ellers kan man jo lage instrumentaler av absolutt alt. Bare hør på magnustveiten sine innspillinger så får du en idé om hvordan det kan gjøres. (det meste han spiller bør være på to gitarer hvis du har lyst til å komme levende gjennom det.)

Kommer veldig an på sjanger og hvor vanskelig du vil ha det, selvfølgelig..

Nå var jo jeg dum og plukket ting du sliter med å finne tabs til, men det får du leve med akkurat nå. Jeg er mer glad i noter og skikkelige bøker, nemlig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NicolaiF
Cavatina er fint for to gitarer - fungerer fint med 1 og, men det er mer krevende.

En haug av bach-stykker er geniale på gitar - hvis du ønsker det

Hør på Strings Of Fire. De har helt rå Guns N´Roses tributes instrumentaler på 2-4 gitarer.

Ellers kan man jo lage instrumentaler av absolutt alt. Bare hør på magnustveiten sine innspillinger så får du en idé om hvordan det kan gjøres. (det meste han spiller bør være på to gitarer hvis du har lyst til å komme levende gjennom det.)

Kommer veldig an på sjanger og hvor vanskelig du vil ha det, selvfølgelig..

Nå var jo jeg dum og plukket ting du sliter med å finne tabs til, men det får du leve med akkurat nå. Jeg er mer glad i noter og skikkelige bøker, nemlig. ;)

Mange kule forslag, men er ikke helt hipp på akustisk instrumental. Tenkte litt på instrumental rock, metal whatever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.