Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jordingsstøy


Anbefalte innlegg

No er eg ein smule lei av during og støying i fra ampen min. Eg brukar 4 boss-pedalar (blues-driver, ds-1, dd-3 og cs-3) og forsyner disse med straum i frå ein standard boss-adapter med daisy-chain. Støyen er sjølvsagt verst når eg har vreng-pedalane på, men der er ein irriterande during på clean-lyden dersom eg ikkje rører strengane på gitaren. Er det ny straumforsyning med isolerte utgangar som må til? Og den duringa på clean, kjem den av dårlig jorda gitar? Det kan nemnast at det ikkje er antydning til støy i resten av anlegget vårt, så jordinga i huset skal vere ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok jording på gitaren, siden du skriver at den kun kommer når du slipper strengene.

Grunnen til at det durer mer når vrengen er på et enkelt og greit pga. at vrengboksen forsterker støyen.

Hmmm...kan eg gjere noko for å fjerne støyen frå gitaren? Skulle tru at ein såpass "dyr" gitar skulle ha jordinga i orden...? Men, vil ei skikkeleg isolert straumforsyning, f.eks fule tank, fjerne det som måtte kome av støy i frå pedalane, eller er boss-adapteren god nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, vil ei skikkeleg isolert straumforsyning, f.eks fule tank, fjerne det som måtte kome av støy i frå pedalane, eller er boss-adapteren god nok?

Jeg vil tro bossadapteren er grei nok. Men enkleste er å teste pedalen(e) med batteri så har du fått avklart det.

Jordet stikk som nevnt. Og teste med annen gitarkabel. Om det single coils i gitaren kan man forsøke å skjerme gitaren med kobberfoilie.

Men først vill jeg testet med annen gitar rett i forsterkeren.

Den kan jo være at forstekeren har en grunnstøy med de instillingene du benytter (høy gain)

Dårlig rør, eller mer sansynlig dårlig kontakt i et rør kan også gi mer støy enn vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.