Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dårlige sjapper - Hvilke sjapper suger ?-


fulltone

Anbefalte innlegg

LOL .... Ibanez er jo et morsomt navn da HAHAHA.....

pffffft...... JEM mob ..... eller HJEM mob ? LOL

Hehehe... :D Jeg er ikke så veldig stor fan av Ibanez, men de skulle vel kanskje ha solgt Ibanez på marios, Ibanez er jo et populært merke.

Jeg liker å spille på Ibanez gitarer, men synes ikke utseendet er så fint (de har jo forskjellige, men det er likhetstrekk på alle) .... Det er bare min mening da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL .... Ibanez er jo et morsomt navn da HAHAHA.....

pffffft...... JEM mob ..... eller HJEM mob ? LOL

HoYh! BRENN! :wink: hehe

men seriøst, ja.. Ibanez er et populært merke. Må jo nesten være en eller annen grunn de ikke selger det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har snakka litt med han på Feedback Workshop, og han virka som en veldig hyggelig fyr med mye peiling. Men bare lurte på om noen har kjøpt noe der? Han hadde bra priser, og jeg er svært interessert i en gitar derfra. Men så er det dette om han er en seriøs forhandler... Litt greit å vite liksom. Hvem som helst kan tross alt lage ei hjemmeside hvor det står Feedback Worskshop.

En ting er sikkert: Denne fyren har skikkelig peiling! Men vil bare forsikre meg om at han er seriøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp fra www.music123.com! Hvis du har ei bestilling som koster litt da.. Lønner seg ikke å bar kjøpe en 2000kronersgitar derifra.. Men nå brukte jeg nettopp 12 000 ,- kr på en handel derifra! Hadde jeg skulle kjøpt dette i Norge hadde jeg måttet ut med 20. 000 - 25. 000,- kroner!

Likens sørvissen er bra derifra! Hvis du sender en mail til dem får du svar innen 48 timer.. Det eneste som er synd er at de ikke sender alle merker til utlandet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en masse trommeutstyr.. Cymbaler, dobbelpedal, 12 par trommestikker, noen stativer osv..

Betalte ca 2000,- i frakt.. (!veide en del!)

Desverre.. Tror nok ikke de sender fender..

Sendte et spørsmål om hv ade kunne sende til utlandet og fikk dette til svar:

We can ship anywhere in the world but certain restrictions do apply. Certain manufacturers will not allow authorized dealers to ship their products overseas (specifically, ESP, Roland/Boss/Edirol, Fender/Gretsch/Jackson/Guild/Squier, Yamaha, Ernie Ball, Gibson/Epiphone, Paul Reed Smith, Rickenbacker and Line6). Also, we cannot ship oversized items.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men! Hvis du har gode kontakter i Amerika (eller skaffer deg det) kan du sende din bestilling til dem, så sender de varene til deg! ;) Det er bare Music123 som har avtale med leverandørene sine.. Ikke hele Amerika vettu! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke meningen å virke nebbete men' date='

De fleste tar innbytte, til og med Mario, men hvem betaler vel 1000,00 for å få fraktet en 2tusen kroners gitar til Harstad ? LOL

.[/quote']

Pluss at Marios må ha de dårligste innbytteprisene i Nord-Europa.

Du får vel ca 300,- for en 2000,- gitar :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.