Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp til kjøp av Akkustisk gitar?


Isvarmt

Anbefalte innlegg

tenkte at jeg skulle investere i en rimelig og grei gitar nå. Den skal være akustisk med stÃ¥lstrenger. SÃ¥ litt pÃ¥ denne da: http://www.gitarhuset.no/ProductPage.aspx?PID=2256

Tenkte at jeg måtte spørre ekspertene på forumet her om denne gitaren er ok, eller burde jeg finne noe bedre. Et spørsmål til. Er alle akkustiske stålstreng gitarer kallet for Western gitar, eller tar jeg feil her, i så fall hva er forskjellen

Kom gjerne med tips om andre gitarer som dere syntes jeg skulle kjøpe istedenfor den overfor? Og er det billige å bestille fra utlandet?

Takker så mye for svar!

har spilt gitar i 4-5 år litt sånn av og til så jeg kan spille men trenger ikke det beste heller da, bare for å spille litt sånn av og til

,forresten er Morgan ett norsk merke?

:D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Western gitar" er harry! Akustisk eller kassegitar sier nå jeg.

Men den gitaren der funker sikkert bra. ;) Hadde en Morgan kassegitar for noen år siden og den låt helt fabelaktig! Helt til min bror tok den med på fest så den ble knust.... <_<

hehe syntes synd på gitaren din jeg...så western gitar er det samme som kassegitar da :P, liker mye bedre stålstrenger enn nylon :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.