Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tråden for alle som har hatt det uhyggelig


Gjest Nisse

Anbefalte innlegg

Hvor mange er det som har tatt opp seriøse tema på Vintagegitar forumet, og har blitt møtt med arroganse og skitkasting??

Endret av Nisse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange er det som har tatt opp seriøse tema pÃ¥ Vintagegitar forumet, og har blitt møtt med arroganse og skitkasting??

Jeg er en av dem!! :DB):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi på gitarnorge ønsker et godt samarbeid med Vintagegitar, og synes ikke at det er riktig at vi skal diskutere det forumet her.

Vi har flere medlemmer som er deltagere på begge fora, og tror det er best for alle parter at man ikke diskuterer hverandres omgangsformer. Det respekterer Vintagegitar, og det skal vi også respektere her.

Vi kommer mye lenger med et samarbeid enn med at vi snakker om forskjeller på de to forumene.

Vintagegitar velger selv hvordan de vil svare på spørsmål som blir stilt, akkurat som vi gjør det.

Det er forskjeller, vi er for eksempel ikke glade i utstrakt billedquoting og "+1"- poster, noe som man gjør som man vil med på Vintagegitar.

Man kan mene mye om Vintagegitar, og som sagt, mener jeg at dette er feil sted å ta det opp.

Det er sent, og inntil videre stenger jeg denne tråden til jeg har fått diskutert den med de andre i admingruppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.