Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

feilgrep


Gjest 'feilgrep

Anbefalte innlegg

Gjest 'feilgrep

Vyrde forumitter

Flott med et gitarforum på norsk, hvor stemninga er god og praten livlig! Virker som om det er mange veldig dyktige og hyggelige folk her. Har akkurat lest gjennom postene i Hall of Fame, og hygget meg stort :)

Jeg er en 26 år gammel fyr ifra Oslo, som spiller gitar. Musikk er primært hobby, men jeg gjør en betalt spillejobb i ny og ne, og driver med gitarundervisning jevnlig. Er ikke en utpreget band-mann, men arbeidsformen heller mer mot en slags kvasi-freelancegreie (som etter økonomisk målestokk er fullstendig mislykket), og jeg trives godt med å sjelden spille med de samme medmusikantene to ganger på rad. Jeg synes det er morsomst å spille improvisert musikk, og popmusikk av ymse slag - men prøver meg gjerne på ting jeg ikke kan fra før. Metall og klassisk gitar er det jeg har gjort minst av. Klassisk fordi jeg leser for dårlig, og metall fordi jeg ikke ser tøff nok ut når jeg spiller. Av legning er jeg sånn at jeg hele tiden må lære nye ting for å synes det er gøy å spille. Jeg synes det er gøyere med klanger og groove enn med gaintrøkk og fart.

Som lytter er jeg hellig overbevist om at det bare finnes to typer musikk; god musikk og dårlig musikk. Jeg hører mest på god musikk, men er mye innom det dårlige også:)

Jeg er nok under gjennomsnittet opptatt av stæsj, men bare så vidt. Jeg synes det er fint med brune gitarer, og bokser og forsterkere som både gir god lyd, og som ikke koster for mye.

Dessuten synes jeg det er gøy med DIY og musikkproduksjon.

Hepp.

Endret av 'feilgrep
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 'feilgrep

Takker og bukker for velkomst :)

Rocktrond: Sier du det? Hmm, nå som jeg trodde jeg endelig hadde skjønt hvorfor jeg mangler metallbehov. 1. post er behørig dementert og redigert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.