Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Forskjell på black- og death metal


Homb

Anbefalte innlegg

Forskjellen er nok mest hørbar om man faktisk hører pÃ¥ slik musikk, personlig har jeg ikke snøring pÃ¥ hva som er hva. Blir vel omtrent det samme som med p-funk vs. generell funk. Umulig Ã¥ vite forskjellen om man ikke hører mye pÃ¥ det, selv om det er ganske markant. Om jeg skal ta utgangspunkt i de to yt-klippene ovenfor sÃ¥ hører jeg jo klar forskjell. Hvis disse er representative sÃ¥ er det nok definitivt death metal som er mest uspiselig for folk flest. Jeg personlig klarer ikke Ã¥ finne noe jeg finner musikalsk i dm-lÃ¥ta (trommene blir sÃ¥ dominerende at jeg føler det nesten blir det som Ã¥ høre kun trommer), mens black-metalen var hørbar. Selvfølgelig 100% subjektivt, men slik som basstrommene dundrer i den dm-lÃ¥ta føler jeg det som om de har en barnslig trang til Ã¥ vise at de kan spille fort. Menmen, noen liker mora og noen liker dattera - og vil noen høre pÃ¥ onani av et instrument sÃ¥ vær sÃ¥ god :P. Vel, nok synsing fra min side

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.