Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Cubase SX - Noe galt når jeg går inn på et savet prosjekt


Anbefalte innlegg

Hei!

Har et problem..

Hver gang jeg går ut av et Cubase SX prosjektet mitt. Så er det ingen lyd der når jeg åpner det igjen..

Ser waw filene til gitar, trommer osv, men det bare er ikke lyd der.. hva er galt??

Noe jeg bare ikke har trykket på? Er ikke erfaren med dette programmet..

Thor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gnome: hvis du ser min :) og klokkeslettet så skjønner du at det ikke var spesielt seriøst ment.

Thor: Men for å være seriøs så aner jeg ikke hva feilen er før du forteller litt mer om oppsettet ditt.

Cubase og andre større audioprogrammer er forresten ikke et program det bare er å laste ned og tro man kan bruke fort. Det er relativt komplisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er nok klar over det. Prosjektet mitt er en del av en saftig årsoppgave på skolen. Så programm osv, er skolen sitt hvis det var det store problemet her... I og med at folk sier at det er et heller avansert program, skal jeg da ikke gidde og lere meg det?

Maya 44MK2 Studiolydkort. AMDXP 2500, syvhundre og noe ram, Windows XP. Cubase SX...

Noe mere du/dere trenger?

Skrev i en tidligere post at jeg fikk feilmelding hver gang jeg gikk inn i programmet så det stengte seg, så jeg skjønte jo at det måtte vere noe galt, men den feilen forsvant av seg selv... (?)

Så, noen som har noe visdom istedenfor moralprekener og far til sønn snakk? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.