Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Akapaz


hovmod

Anbefalte innlegg

Kjøpte Marshall JMP-1 av Akapaz for litt siden.

1. Grei kar, lett å handle med, apparatet kom fint innpakka med fotbrett og bruksanvisning (men ingen strømkabel) så fort pengene kom inn på konto, så ingenting å si på det. Kjapt og greit, og prisen hadde vært OK hvis det ikke hadde vært for punkt 2.

2. Negativt punkt: det interne batteriet er gåent, så ampen starter ikke opp ordentlig uten at jeg gjør en sånn 'factory reset', dvs holder inn OD1 og Clean1 mens jeg skrur på. Batteriet som jeg trenger er ikke å få noe sted, så det har jeg måttet bestille. Dermed syns jeg at jeg betalte for en vare som ikke var i den stand jeg fikk inntrykk av. Jeg er ikke redd for noen loddebolt, så dette koster meg bare batteriprisen og et par timers arbeid, men hadde jeg ikke vært sjølhjulpen hadde det jo vært en annen sak. Det hadde nok kosta noen hundrelapper å få Tre45 til å gjøre det, og da hadde det blitt en dyr JMP-1.

Med dette så vil jeg ikke fraråde noen å handle fra karen, tvert imot. Jeg tror jo ikke han gjorde dette for å være slem, ettersom han videresolgte fra et dødsbo eller noe. Han hadde vel ikke testa alt grundig nok. Men han får allikevel ett minuspoeng siden jeg må reparere apparatet før jeg kan bruke det. Det var ikke det jeg var ute etter.

Terningkast fire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.