Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

MIDI Keyboard


Anbefalte innlegg

For nokre månadar sidan kjøpte eg meg eit MIDI-keyboard av typen M-Audio KeyRig 49, ilag med TonePort UX1. Det er fyrst no eg har fått tida til å setje opp mini-heimestudioet og eg er ,trygt å seie, i læringsfasen. Problemet med M-Audio KeyRig 49 er at programvaren støttar ikkje Windows Vista 32-bits SP1. Dette visste eg ikkje om da eg kjøpte keyboardet og dette informerte heller ikkje selgaren meg om. Eg sendt ein e-mail til M-Audio support der eg fekk svar tilbake om at dei hadde fortsatt ein lang vei til å bli ferdig med beta'en av Vista 32-bits SP1 kompatibelen.

Gjeng det ann å bruke eit anna software til keyboardet, eller er keyboardet "låst" til å kun brukast til denne softwaren. Det virkar nemleg slik. Eg fér den heller ikkje til å fungere i Sequel. Burde eg heller gå til selgjaren å jobbe ut ein avtale? Det er ca 3-4 månadar sidan eg kjøpte det.

Er det nokon som kan anbefale eit midikeyboard som er kompatibelt med Windows Vista 32-bits SP1?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For nokre månadar sidan kjøpte eg meg eit MIDI-keyboard av typen M-Audio KeyRig 49, ilag med TonePort UX1. Det er fyrst no eg har fått tida til å setje opp mini-heimestudioet og eg er ,trygt å seie, i læringsfasen. Problemet med M-Audio KeyRig 49 er at programvaren støttar ikkje Windows Vista 32-bits SP1. Dette visste eg ikkje om da eg kjøpte keyboardet og dette informerte heller ikkje selgaren meg om. Eg sendt ein e-mail til M-Audio support der eg fekk svar tilbake om at dei hadde fortsatt ein lang vei til å bli ferdig med beta'en av Vista 32-bits SP1 kompatibelen.

Gjeng det ann å bruke eit anna software til keyboardet, eller er keyboardet "låst" til å kun brukast til denne softwaren. Det virkar nemleg slik. Eg fér den heller ikkje til å fungere i Sequel. Burde eg heller gå til selgjaren å jobbe ut ein avtale? Det er ca 3-4 månadar sidan eg kjøpte det.

Er det nokon som kan anbefale eit midikeyboard som er kompatibelt med Windows Vista 32-bits SP1?

Jeg bruker samme keyboard i Reason. Fetteren min bruker keyboard av samme produsent (annen modell) til Reason og CUBASE

Brukes i Windows Vista 64bit med SP1 installert. Ingen problemer så langt.

Ettersom selgeren ikke informerte deg om dette skal du vel alltids klare å prate deg til noe. Mulig de er kjipe, men en liten rabatt på et nytt keyboard skulle vel være mulig.

Kjenner du noen andre med midikeyboard? Du kan jo evt. låne et og se om det funker.

Endret av Kranium
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker samme keyboard i Reason. Fetteren min bruker keyboard av samme produsent (annen modell) til Reason og CUBASE

Brukes i Windows Vista 64bit med SP1 installert. Ingen problemer så langt.

Tingen er at det funka fyste dagen, men etter ein reboot så vil ikkje noko fungere. Har prøvd opptil fleire gongar å reinstallert utan å lukkast. Det var då eg sendte e-mail til M-Audio og dei sa at denne softwaren ikkje støttar Vista 32-bits SP1. Kan kanskje hende at dei støttar 64-bits SP1, men det virkar litt rart.

Ettersom selgeren ikke informerte deg om dette skal du vel alltids klare å prate deg til noe. Mulig de er kjipe, men en liten rabatt på et nytt keyboard skulle vel være mulig.

Kjenner du noen andre med midikeyboard? Du kan jo evt. låne et og se om det funker.

Eg skal ut dit imorgo og høyre kva dei har å seie. Eg håpar at denne gongen får eg kanskje lånt med meg eit av eksemplara heim og sjekke det ut der før eg kjøpar det. Eg kjennar desverre ingen andre i nærområdet med MIDI-keyboard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.