Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

rickenbacker


Phoncible

Anbefalte innlegg

jo, nå har det blit til at jeg vil ha meg en rickenbacker, men er ikke så bevandret på området. har prøvd to, og er ganske bestemt på at en sånn vil være et godt bidrag til "arsenalet". fikk ganske godt svar på forskjellen på modellene på talkbass-forumet, men vet lite om hva disse vanligvis går for her til lands.

kikka på den som akkurat er kommet inn på www.dritfetegitarer.com , men mener å ha sett strøkne modeller for samme pris. er det et greit kjøp? bryr meg i bunn og grunn ikke så mye om standen utseendemessig, så lenge den spiller bra, men er litt bekymra for verdien ved evt videresalg. det som tenner litt ekstra er at det følger med 2 sett mikker, så jeg muligens kan sette det ene i ric-kopien jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, nå har det blit til at jeg vil ha meg en rickenbacker, men er ikke så bevandret på området. har prøvd to, og er ganske bestemt på at en sånn vil være et godt bidrag til "arsenalet". fikk ganske godt svar på forskjellen på modellene på talkbass-forumet, men vet lite om hva disse vanligvis går for her til lands.

kikka på den som akkurat er kommet inn på www.dritfetegitarer.com , men mener å ha sett strøkne modeller for samme pris. er det et greit kjøp? bryr meg i bunn og grunn ikke så mye om standen utseendemessig, så lenge den spiller bra, men er litt bekymra for verdien ved evt videresalg. det som tenner litt ekstra er at det følger med 2 sett mikker, så jeg muligens kan sette det ene i ric-kopien jeg har.

Hei

Nå har jeg per dags dato ikke prøvd en 4001, kun nyere 4003 modeller. Men siden man får tilnærmet nye 4003 modeller til samme pris ville jeg nok gått for det. Godt mulig den bassen du snakker om er god som bare det, men det så ut som den har vært med på noen "runder". Men får du eventuelt prøvd den før kjøp da?

Greit med to sett pick-up`er, har selv vært inne på å bytte til humbuckere på min egen 4003 på grunn av en del støy i stock micene, men synes ikke de mica tok seg bra ut på fjøla rett og slett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke den bassen så ut som et veldig bra kjøp, men jeg har ikke så mye peiling på Rickenbackere.

Men har innsett at han som står bak dritfetegitarer ikke er av de aller billigste, så jeg ville ihevrtfall tatt en titt innom vendolin.se å sjekket ut litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke den bassen så ut som et veldig bra kjøp, men jeg har ikke så mye peiling på Rickenbackere.

Men har innsett at han som står bak dritfetegitarer ikke er av de aller billigste, så jeg ville ihevrtfall tatt en titt innom vendolin.se å sjekket ut litt :)

ligger rundt 13-14000 der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.