Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ABC Switchboks


RuOl

Anbefalte innlegg

Flere gitarer på samme forsterker.

I og med at jeg deltar på mange forskjellige arrangement, og spiller med masse forskjellige folk og sammensetninger, er jeg veldig ofte avhengig av å skifte gitarer ofte under spillingen. Det eneste jeg misliker med det er at jeg ofte blir stående og somle litt med gitarskiftet pga. ledningsbytte.Jeg har engang sett en nettsted som hadde den perfekte pedalen for meg; med 3 innganger (ABC) og en output, men jeg husker ikke hvilken nettside det var jeg fant den på.Er det noen andre som har prøvd et sånt system, sett en sånn type switchboks som har sett brukbar ut og har noen en link og anbefale?! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere gitarer på samme forsterker.

I og med at jeg deltar på mange forskjellige arrangement, og spiller med masse forskjellige folk og sammensetninger, er jeg veldig ofte avhengig av å skifte gitarer ofte under spillingen. Det eneste jeg misliker med det er at jeg ofte blir stående og somle litt med gitarskiftet pga. ledningsbytte.Jeg har engang sett en nettsted som hadde den perfekte pedalen for meg; med 3 innganger (ABC) og en output, men jeg husker ikke hvilken nettside det var jeg fant den på.Er det noen andre som har prøvd et sånt system, sett en sånn type switchboks som har sett brukbar ut og har noen en link og anbefale?! B)

Lehle 3@1?

M

3at1_overview_1802.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.