Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pod XT Pro eller .....


Fender

Anbefalte innlegg

Umh..

Det er jo to LITT forskjellige greier da ..

Det der er et spørsmål jeg trodde jeg aldri ville høre ..

Men Triaxis er vel avhengig av å kjøres ut i et kabinett for så å mices opp eller (vet INGENTING om den , men har prøvd den)

Det er ikke Line6 , det er en fordel syntes jeg , for jeg må ha "stille-studio" (vet det høres mongo ut , men jeg bor hjemme :P)

Derimot er jo Line6 digital og Triaxisen pakket til randen i rør .. Og triaxis er jo MYE dyrere lissom ... Men .. Ikke for å få masse flamin , men det hadde vært sånn at jeg måtte tenkt litt på det ..

Regner med at jeg hadde endt på en triaxis og heller kjøpt en vanlig POD ved siden av til studiobruk ellerno ...

Poder egner seg ikke til å spille live og sånn med Fender (ikke podpro heller) de låter litt for rart når de spilles høyt .. Syntes jeg .. de låter finest i studio , men der låter de også veldig fint ...

Håper jeg hjalp LITT da ... er sikkert noen her som har mer peiling på Triaxis enn meg .. men jeg vet at når jeg prøvde den , var det eneste som imponerte meg MarkIV cleanlyden ... Den var insane , men alt det andre matchet ikke prisen syntes jeg ..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.