Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Marshall 8280stereo chorus valvestate..


SvartaTosten

Anbefalte innlegg

Hvor mye er/var ny pris på en slik en?

er di brukende til å øve på speller stort sett allt fra 70talls kiss til pantera å den slags...

har muligens en eg kan kjøpe for ca 3000

helt fin forsterker (men reverben funker ik lengre)men det ser eg ik som noe stort problem uansett !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye er/var ny pris på en slik en?

er di brukende til å øve på speller stort sett allt fra 70talls kiss til pantera å den slags...

har muligens en eg kan kjøpe for ca 3000

helt fin forsterker (men reverben funker ik lengre)men det ser eg ik som noe stort problem uansett !!!

Aner ikke hva nyprisen var, men jeg er ganske sikker på at en kammerat av meg hadde en sånn, og den låt heeelt knall!

Jeg mener at 3000kr er en bra pris for den forsterkeren. Har sett den gå for mer!

Du kan jo sammenlikne med en tilsvarende AVT, men jeg tror valvestate var litt dyrere enn det AVT er i dag.. I hvertfall låter de sånn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva nyprisen var, men jeg er ganske sikker på at en kammerat av meg hadde en sånn, og den låt heeelt knall!

Jeg mener at 3000kr er en bra pris for den forsterkeren. Har sett den gå for mer!

Du kan jo sammenlikne med en tilsvarende AVT, men jeg tror valvestate var litt dyrere enn det AVT er i dag.. I hvertfall låter de sånn :D

ny pris skal vist være ca 9500 fikk eg vite nå !!!

Endret av SvartaTosten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.