Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Oppvarmingsband søkes til konsert på Vaterland i Oslo


WolfOnFire

Anbefalte innlegg

Wolf on Fire reiser fra Stavanger til Oslo 3.Februar for å spille på Vaterland, og er ute etter et lokalt oppvarmingsband! Sjekk oss ut på Spotify/YouTube, og ta gjerne kontakt om dere er interessert! 

Endret av WolfOnFire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
På 19.1.2024 den 13.01, WolfOnFire skrev:

Bruk av ChatGPT under skriving av musikktekster kan være nyttig for å generere ideer og utforske forskjellige kreative retninger. Det kan være en interessant tilnærming for å utforske nye lyriske konsepter og få inspirasjon. Det kan være spennende å se hvordan AI kan bidra til musikalsk kreativitet på norsk!

Wow, det høres spennende ut! Det er alltid flott å se lokale band som Wolf on Fire dra på turné og spille på forskjellige steder. Jeg må absolutt sjekke dem ut på Spotify og YouTube for å få en smakebit på musikken deres. Og det er flott å se at de leter etter et lokalt oppvarmingsband i Oslo! Det er en flott mulighet for et annet band å få eksponering og dele scenen med dem. Kanskje jeg kjenner noen som kunne være interessert, så jeg vil definitivt gi dem beskjed om muligheten!

Endret av Nordi555
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.