Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Boogie Les Paul, norsk laget.


jmjohan2

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen her i gitarland. Er da på jakt etter min gamle gitar så prøver lykken her da 100vis av annonser på finn de siste årene ikke har hjulpet så mye. Er da på jakt etter en rød og sort Boogie les paul fra tidlig 80 tallet. Var en som heter Terje fra Oslo som satte de sammen, hadde også en butikk i Oslo som da het Soundhouse. Kjøpte denne gitaren brukt i Molde i 1987 etter en sommer med jobbing. Hadde den i flere år til jeg og min kjæreste (nå min kone) flyttet til Bergen i 1996 da hun skulle studere. Tok en stund for meg å få jobb så for å dekke husleien den ene måneden ble jeg dessverre nødt og selge Boogien min. Men håper da nå at noen kansje vet hvor den kan være så jeg eventuelt kan kjøpe den tilbake eller kansje bytte den mot en gitar av både topp kvalitet og bra pris. I utgangspunktet var jo ikke dette så dyre gitarer men den sentimentale verdien gjør jo at jeg er villig til å gi en bra pris for den. Eventuelt om noen også kansje sitter på en Boogie les paul de ikke bruker kan det være aktuelt å kjøpe den da min gamle gitar fra ungdommen kansje ikke eksisterer lengre kan en erstatning også være godt å få tak i. Håper virkelig noen vet noe og kansje kan melde meg her angående gitaren eller sende meg en mail. Setter uffattelig pris på all hjelp jeg kan få da jeg har tenkt på denne gitaren i over 15 år nå. Legger ut et bilde av en LTD gitar her som omtrent har samme mønster og farge som min gamle Boogie hadde. Nok en gang takk for all hjelp der ute i Norge :)

post-14297-0-04757200-1412019724_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.