Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Blupa Music


Anbefalte innlegg

Da poster jeg mitt – hold dere fast – innlegg #100 og benytter samtidig anledningen til å presentere meg selv: Akkurat tippet 40, uhelbredelig melankoliker (alt jeg tar i blir til moll), har som regel flere spørsmål enn svar – her på forumet og generelt ellers i livet! Begynte å spille gitar som 17 åring, da var det Steve Vai, Malmsteen og de gutta der som gjaldt. Etter hvert fant jeg ut at Hendrix og Jimi Page var mye kulere – og i dag kan jeg nyte en helaften med Miles Davis (og noe i glasset). Det er først de senere årene at jeg for alvor har satt meg inn i teknikerrollen og har på kort tid, relativt sett, lest meg opp og i mente og investert i såpass mange studio-relaterte effekter at kona kaller det i overkant mye musikkting!! Jaja, la koner være koner og menn være menn! Jeg har en lei plateutgivelse bak meg som rastløs og forvirret ungdom som aldri skulle vært gitt ut – noe anmelderne var skjønt enig i – og er fremdeles et dårlig sydd arr jeg kan pirke borti når jeg vil selvpines… Vel, det er av sine feil man lærer, har jeg hørt!? (Jeg er å finne på https://soundcloud.com/blupa)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.