Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Leter etter band (Trondheim)


Erik Heli

Anbefalte innlegg

Kommer til å være uten band fra og med august så i den anledning leter etter folk.
Kan godt prøv ut noe før den tid.
Er glad i Rock av ymse slag, slave for no wave sjangern, men åpen til alt.
Metal er litt om og men, skader ikke å prøve though.

tlf: 45115259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg kan godt være med å spille... 18 i sommer, bassist.

Liker muse, radiohead, tool, motorpsycho, the who, kinks osv. generelt rock så lenge det ikke er for hardt. skjønner ikke hvorfor jeg liker tool, når jeg tenker meg om. det er jo ganske hardt. men jeg liker dem xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

leter etter band ennå etter juli, har ei bassist/sanger og trenger keyboardist.

Spiller trommer selv, er åpen til det meste som ikke er reggaeton, trenger ikke være i rock sjangern kan være elektronisk eller barokken for den slags skyld.

ring pling: 45115259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Hei Erik.

Ser du spiller trommer. Er gitarist på 23 år som har spilt i ca 10-11 år. jobber en del med studio og litt innspilling på fritiden. Hadde hvert kult å kunne starte ett band igjen. Om det skulla være aktuelt kan du sende melding på: 90788814 eller ta kontakt på mail: Bastesen1991@gmail.com

MVH. Ruben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei er en gitarist fra trondheim, blir 17 i desember, har lett etter et band en stund nå.. liker og spille nesten alle slags sjangere. Det jeg elsker å spille sammen med andre er psychdelisk rock, litt sånn ECHOES eller autum heart mother suite, det er supert.

Men har lyst til og bynne et band på fritiden for og bli flinkere og lage musikk. :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.