Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mirror Image - etablert coverband i Vestfold


metalpete

Anbefalte innlegg

Mirror Image søker etter ny gitarist!
Vi søker etter en kul og rocka fyr som er dyktig på gitar, kan synge/kore og kan spille alt fra 70 talls ( Purple, Pink Floyd osv) til dagens musikk, f.eks. Muse e.l. Sånn ca mellom 30-40 år gammel. Langtids engasjement. Er du kanskje en som er midt i blinken for oss, eller kjenner du en som er det, send tips som melding til bandet eller kontakt på PM. Vi satser på å få ny gitarist på plass i løpet av sommer.
Vi gjør dette som hobby, men prøver å gjøre det skikkelig. På siste konsert i Sandefjord hadde vi over 800 betalende i løpet av kvelden.
Bandet består i dag av vokal, en gitar ( + at en har sluttet), keys, bass og trommer. Like viktig som at du er dyktig er at du har energi på scenen og ikke mener at et bra show består av å stå stille og kikke på strengene dine. Vi øver i Sandefjord.
Endret av metalpete
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mirror Image søker etter ny gitarist!

Vi søker etter en kul og rocka fyr som er dyktig på gitar, kan synge/kore og kan spille alt fra 70 talls ( Purple, Pink Floyd osv) til dagens musikk, f.eks. Muse e.l. Sånn ca mellom 30-40 år gammel. Langtids engasjement. Er du kanskje en som er midt i blinken for oss, eller kjenner du en som er det, send tips som melding til bandet eller kontakt på PM. Vi satser på å få ny gitarist på plass i løpet av sommer.

Vi gjør dette som hobby, men prøver å gjøre det skikkelig. På siste konsert i Sandefjord hadde vi over 800 betalende i løpet av kvelden.
Bandet består i dag av vokal, en gitar ( + at en har sluttet), keys, bass og trommer. Like viktig som at du er dyktig er at du har energi på scenen og ikke mener at et bra show består av å stå stille og kikke på strengene dine. Vi øver i Sandefjord.

Hei , Jeg er riktignok noe eldre en 30-40 år ( 50 ) men er veldig gira på a komme i gang med noe i Norge .

Er opprinnelig fra Hamburgt og har hold på med musikk siden 80 tallet . Har absolvert en ca 150-200 spillejobber gjennom årene .

Siste projekt var noe progressiv rock i Hamburg mellom 05-09 .

Musikksmaken er nok preget av Rock / Pop .. gjerne hardere .Mindre glad i Country eller RocknRoll / Danseband ..

Liker mye norsk muiskk også ( Dum dum Boys , Plumbo , Stage Dolls etc ...)

Jeg har vart Lead Vocalist i de fleste bandene jeg var i så jeg er en solid Vocalist / Bra koring .

Gitarspillet er nok flest rock og Blues orientert , mer enn Metal, modern .

Dersom dere har funnet noen likevel , så kan jeg også være interessert i å komme i kontakt med folk i Vestfold

som holder på med noe eller skal starte noe . Jobber skift ( Larvik ) og har nok god tid til øving og opptredener .

( ikke noe små barn lenger , skjønner du ?)

Bor siden 1990 i Norge og nå i Lindgaards Gate i Sandefjord ...

Send et par ord , når du får tid i dette fine været ..

Thorsten Tlff 47242446

salg@autosearch.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.