Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Laney R5


bazz

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Ser det er lenge sia du har posta dette og du har sikkert kjøpt deg amp allerede...

Men uansett! Jeg hadde først en Laney VC30 røramp som jeg solgte fordi jeg trodde Marshall var det helt store.. Det var jo i og for seg det, men gudhjelpe meg for en fantasiløs lyd det var i den! Marshall er marshall på godt og vondt... Så det gikk noen måneder før jeg begynte å drømme om min gamle VC30 på 30 rørwatt i klasse med 2x10". Tenk, jeg ville heller ha den igjen en det det monsteret av en amp som JCM2000 DSL100 er! Jeg fikk aldri tak i VC30 igjen, men jeg solgte Marshallen og satt lenge og spilte på soverommet med en liten MG15 som jeg hadde kjøpt bare for å ha en amp overhodet! Og sånn hadde jeg det helt til jeg i høst flytta til Oslo og en dag rusla uvitende inn på Imerslund. Der sto det en Laney TT20 rørcombo! Dette er en liten "nesten-boutique-amp" som låter VELDIG mye bedre en den gjengse rørcombo i den størrelsen! Jeg ble forelska og flådde opp pengene på dagen og er nå tilbake hos Laney og jeg har tenkt å bli her også!!! Det eneste jeg kunne vurdert å bytte til er Bad Cat eller Cornford! Men aldri mer skal jeg gjøre den tabben å gå etter "motelyden"!

Men du spør om richter... Har ikke snøring! Men jeg står på mitt om at Laneys store amper låter bedre en marshall! Iallefall i mine ører!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.