Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gode og raske proffer i Oslo-området som kan koble pickup'er


Anbefalte innlegg

Hei,

har festet en SJBJ-1B på strat'en min, men virker som om det er noe galt med kablinga, for det lyder som en singlecoil. Vurderer derfor å ta den med til en proff for feilsøking. Noen som kjenner til proffer i Oslo-området som er gode og raske på festing av pickup'er på strat?

Kenneth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt info kanskje? Hvor mange volum har du? hvor mange tone har du? Hvor mange pickuper er det? Hvilke pickuper er det?

Skal ikke se bortifra at mange kan hjelpe deg med tekst. Hvis du kan lodde selv er det ikke så vanskelig...

Takk for svar.

Situasjonen er den at jeg har festet en SJBJ-1B på strat'en min, men at det virker som om kun den ene spoolen/coil'en fungerer. Strat'en har nå de orginale pickup'ene i neck og middle posisjonene, men denne SJBJ-1B'en i bridge som jeg da har festet feil. Så SJBJ-1B'en er festet og fungerer, men den fungerer ikke helt som den skal.

Gitaren er en 96-modell standard Fender Stratocaster, med tre singlecoiler og en fem-veis switch.

For hjelp til feilsøking se min tråd hvor jeg har beskrevet problemet. Tråden vi er i nå var ment først og fremst for å komme i kontakt med proffer som kunne tatt en titt på gitaren, men setter også pris på hjelp til feilsøking med tekst i tråden over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.