Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarist søker band


metalpete

Anbefalte innlegg

Begynner å få spillelysten over meg igjen og kunne godt tenke meg å finne et nytt band.

Jeg er en snart 33 år gammel gitarist. Er egentlig åpen for alle stilarter fra pop- coverband til død og blackmetal, men hjertet er nok nærmest progressiv musikk. Har spilt gitar i rundt 18 år og fikser det meste teknisk men ser ikke poenget i å lage vanskelige og raske løp bare fordi de er vanskelige og raske. Har god scenepersonlighet og er vant til å spille live. Skriver musikk selv, og ser på meg selv nogenlunde habil på området, men har ikke noe krav om at jeg må skrive noe i et band.

Er i full jobb og søker derfor et hobbyband, men kan gjerne ha ambisjoner, selv om jeg har innfunnet meg med at jeg aldri blir rockestjerne.

Her er en innspilling hvor jeg har skrevet og spiller det meste av gitarer: www.myspace.com/promethic Jeg har også spilt i alt fra dødmetalband til pusepop band tidligere. Jeg spiller også trommer hvis noen evt. har mer bruk for det enn en gitarist.

Ta kontakt på pettwii at tele2 no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.