master_k 0 Skrevet Desember 12, 2004 Har et spørsmål for de av dere som har hørt mye Megadeth.Så nettopp Megadeth: Behind The Music. Der hørte jeg gitar-riffet som er på The Call Of Ktulu av Metallica (som Mustaine skrev). Forskjellen var at riffet var litt annerledes. Jeg lurer på om det riffet er brukt i en Megadeth sang. Jeg vet at det er brukt i Hangar 18, men det er et annet riff igjen fra The Call Of Ktulu. Noen som skjønner hva jeg er ute etter her? Vennligst svar! Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Grimnesbane 0 Skrevet Desember 12, 2004 Er ikke sikker på hva du tenker på her, men...Return to Hangar, muligens? Eller When? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
master_k 0 Skrevet Desember 12, 2004 Det er i hvertfall riffet som inneholder tonene:A - A - C - H - E - H - C - E - D# Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Grimnesbane 0 Skrevet Desember 12, 2004 Akkurat ja. Da er det nok "When".Sjekk ut introen på den, så finner du iallefall tonene A - A - C - H - E - H - C.Tab her: http://www.azchords.com/m/megadeth-tabs-25...tabs-24875.html Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
master_k 0 Skrevet Desember 12, 2004 Takk. Forresten, hvilket album er den på? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Grimnesbane 0 Skrevet Desember 12, 2004 Intet problem.Den er på "The World Needs a Hero". Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
master_k 0 Skrevet Desember 12, 2004 Igjen, takk. Har ikke den. Er fan av 80s Megadeth... Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider