Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nye rør til SD twin tube


hkurt

Anbefalte innlegg

Min Seymour Duncan Twin Tube pedal har begynt å støye ganske mye.

Søkte litt på nettet og virker som det er et gjennomgående problem med disse pedalene at røra blir slitte (virtually everlasting my ASS) :angry:

Jeg har forstått at disse har et par mini rør som heter Phillips-Sylvania 6021

Så det jeg lurer på er om det er noen her som har noen greie butikker å kjøpe slike fra?

En annen ting, om det er andre her som har en slik pedal.

Må denne plugges fra strømnettet for å være avslått eller holder det å skru av med fotbryteren?

Jeg har bare trykket av forbryteren, lurer på om det er dette som har gjort at rørene har stått på hele tiden og derfor blitt ødelagt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De selges sannsynligvis der du kjøpte pedalen, eller så er eBay kurant for å skaffe 6021.

Den står på når strømmen er i. Fotbryteren velger bare om lyden skal gå gjennom eller utenom effekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De selges sannsynligvis der du kjøpte pedalen, eller så er eBay kurant for å skaffe 6021.

Den står på når strømmen er i. Fotbryteren velger bare om lyden skal gå gjennom eller utenom effekten.

Jeg kjøpte (eller byttet) pedalen brukt av en kar på Finn eller musikkweb tror jeg. Så er høyst sansynlig liten sjans å få rør derfra. ^_^

Håpet kanskje på at en butikk ett eller annet sted i landet kanskje hadde de, så det kunne vært mulig å fått de forholdsvis fort. (er favorittpedalen)

Går vel fort et par uker, hvertfall fra USA.

Pokker at dem ikke lager strømbryter på slike pedaler som ikke bør ha strøm påslått. :angry:

Takk for svar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.