Web Analytics
Jump to content

Vektor!

draugen
 Share

Recommended Posts

Vil bare slenge ut ei anbefaling da eg er blitt veldig begeistra for ett band! Iallfall med tanke på de teknisk-engasjerte gitaristan med sans for litt ekstrem musikk her på forumet :)

E sjøl av den eldre skolen når det gjeld meir ekstrem vellyd som thrash,death, black etc...

Men de her karan drar tingan veldig i rette retninga når det gjeld å ivareta den "rette" feelen(i mine øyne) samtidig som dem tar det veldig langt når det gjeld kompleksitet og generelt riffing!

Fantastisk kult band i ett hav av middelmådighet innen lignanes sjangera :P

VEKTOR-BLACK FUTURE!!! now on spotify :D

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Siste aktive tråder

• Selger en vintage (jepp, den er over 30 år gammel...) 1990 Greco "Firebird". Made in Japan!!! Denne gruser alt jeg har prøvd av moderne Gibsons. Den låter mye bedre, er bedre å spille på, og ser mye bedre ut. Dessuten er den MYE lettere. Vekta er i underkant av 3 kg, og den er er ekstremt resonant akustisk. Tailpiece og bridge er byttet til lightweight og aged Faber som jo også Gibson-mafia-gutta oppgraderer sine såkalte Customshops med. Pickups er vintage voicet og låter helt likt som de ekte Firebirdene fra '60-tallet, og selvsagt mye bedre enn de fæle keramiske pickupene Gibson leverte på sine triste reinkarnasjoner av Firebirden i nyere tid. Denne fantastiske gitaren gjennomgikk en service med båndfiling og polering samt ny nut i bein hos guitarwizard Geir Falck for ca. 3 år siden. Gitaren er naturlig aget pga. av at den er brukt mye (og det er ikke så rart, så bra som den er...) og den har tidligere tilhørt prominente gitarister her i Norge. Den ble importert fra Japan av ingen ringere enn @Hanspanzerher på forumet i sin tid. Tipper han herja vilt med gitaren før den ble solgt videre til en annen, ikke ubetydelig, norsk gitarist som høyst sannsynlig brukte den på plateinnspillinger som du garantert har hørt. Jeg kjøpte den av han rundt 2011, og som dere ser, har jeg gjort en del med den etter det, som gjør den til et enda bedre instrument enn det var! Gitaren leveres med original gigbag i ekte skai, som er mye mer slitesterkt enn det der nylon-greiene som Gibson leverer. Gitaren befinner seg i Ørland, men kan sendes pr. post i en Epiphone-pappeske mot at kjøper returnerer eska og pakkematerialer for selgers regning. Forumpris: 6500,- inkl. porto. (For en mer edruelig og realistisk annonse: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=240605842 )
    • Det står listet at den har Probuckers FB720 på nettsida til Epiphone. Tipper det er så enkelt som en minihumbucker-versjon av Probuckeren uten pole-pieces ja. Jeg synes de låter bra, og føler ikke et umiddelbart behov for å bytte de ut, slik jeg ofte har gjort med andre Epis. Tok kontakt med posten pr. telefon, og fikk en epost rett etterpå med skadenr og beskjed om å sende bilder av skaden og emballasjen. Avventer svar på det før jeg vurderer hva jeg gjør. Er det så enkelt som å innhente pris på reparasjon fra en gitarfikler, er det jo greit. 😊
    • Det holder vel å få et skriftlig prisoverslag fra en gitartekniker? Interresant gitar,visste ikke at den hadde minihumbuckere.Nice playin'
    • En liten lydtest-video av gitaren:  
    • Er ute etter en HX Stomp. Plukker opp i området rundt Os/Bergen eller betaler frakt.
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.