Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

3rd Power Amplification


Rikjense

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en Eleven Rack som i utgangspunktet skulle bli brukt sammen med en Marshall 9100 50/50, men når jeg kobler de i hop, blir det skikkelig stygg og veldig endret lyd i forhold til headset eller i effekt in på Marshall MG100HDFX. Særlig clean, får aldri en cleanlyd.. Noen som vet hva som kan være galt?

Anyways, jeg så en video av denne 3rd Power Amplification sammen med 11R, og det høres ganske bra ut. Mange på andre forum som anbefaler denne.

Så jeg lurer på om noen har prøvd noen av disse før?

Noen som har forslag til noen nøytrale power amper?

Hvis jeg klarer å fikse det problemet med Marshallen, blir jeg nok å bruke den, men nå står den bare og samler støv..

-Rikart

EDIT

Endret av Rikjense
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med et par aktive PA høyttalere..?

JBL EON eller lignende..? Vurderer faktisk selv å kikke litt nærmere på Behringers 215D aktive høyttalere.. Leser endel pent om disse, og de koster ikke stort... Ser dessverre ikke Rock`n`Roll ut med slike kasser kontra en kul Marshall rigg. Men det låter i det minste omtrent slik som på hodetlf utgang x 100 i volum :) "problemet" er nok ikke ampen, men kabinettet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Kabinettet? Hmmm. Har prøvd å bruke line out-ene på baksiden, men når jeg kobler de i PA så kommer det bare skurring. Planen var å selge 11R og Marshallen og ett kabinett for å få råd til en MESA/BOOGIE Mark IV

Mente du nevnte at det låt bra med 11R rett i PA..? Mulig jeg misforstod..(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.