Web Analytics
Gå til innhold
knutrockogmetal

Vokalist søker band.

Anbefalte innlegg

Gutt med årgang 1989 (20-21år), søker band i aldersgruppe 18-22år. Livslang interesse for musikk.

Ønsker en fremtid innen musikk, og søker nå å finne noen å uttrykke min musikalske side sammen med.

Mine innflytelser og sjangere for synging, er band som bla.a. Kamelot (Roy Khan), Sonata Arctica(Tony Kakko),

Hammerfall (Joacim Cans) osv. i den kategorien.

Holder til i Asker, men flytter ganske snart til Lier.

Håper det er ett band der ute, som fatter interesse for hva jeg kan ha å tilby akkurat dere.

Ønsker et seriøst band, med ambisjoner om å komme langt med musikk.

Men også ett band som har det morro.

Jeg kan kontaktes per mail: k.chokz@gmail.com

Knut Schneider Kalkvik

Endret av knutrockogmetal

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Di kommer til og slette numberet ditt tror jeg, fordi di gjorde det i min post.. men uansett burde du legge ut en video der du synger så folk kan høre! lykke til da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Di kommer til og slette numberet ditt tror jeg, fordi di gjorde det i min post.. men uansett burde du legge ut en video der du synger så folk kan høre! lykke til da :)

Takk takk! Fjerna nr. mitt, så da er de vel fornøyde. Har ikke videokamera, og opptaks mic. + miksebord

er ikke funksjonelt for tiden. Så hvis noen er interessert i type sjanger jeg synger, og at jeg treffer ønsket aldersgruppe, så er det bare å si hei.

Audition er ikke ett problem!

Endret av knutrockogmetal

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk! Fjerna nr. mitt, så da er de vel fornøyde. Har ikke videokamera, og opptaks mic. + miksebord

er ikke funksjonelt for tiden. Så hvis noen er interessert i type sjanger jeg synger, og at jeg treffer ønsket aldersgruppe, så er det bare å si hei.

Audition er ikke ett problem!

Veldig interessert. Sendte deg en mail.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gutt med årgang 1989 (20-21år), søker band i aldersgruppe 18-22år. Livslang interesse for musikk.

Ønsker en fremtid innen musikk, og søker nå å finne noen å uttrykke min musikalske side sammen med.

Mine innflytelser og sjangere for synging, er band som bla.a. Kamelot (Roy Khan), Sonata Arctica(Tony Kakko),

Hammerfall (Joacim Cans) osv. i den kategorien.

Holder til i Asker, men flytter ganske snart til Lier.

Håper det er ett band der ute, som fatter interesse for hva jeg kan ha å tilby akkurat dere.

Ønsker et seriøst band, med ambisjoner om å komme langt med musikk.

Men også ett band som har det morro.

Jeg kan kontaktes per mail: k.chokz@gmail.com

Knut Schneider Kalkvik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.