Web Analytics
Jump to content

Vokalist Leter etter Band i bergen

Storm Brudvik
 Share

Recommended Posts

Jeg har veldig lyst til og prøve og spille i band eller synge litt med trommis og en på gitar eller noe, for og være ærlig har jeg aldri spillt i band men elsker musikk.. lever for det. jeg kan høre på det meste utenom jazz. Akkurat nå hører jeg mye på david allen coe, john olav nilsen, lars vaular og bergensk musikk.. men tenkte på og spille i stilen til green day eller john olav nilsen.. noe punk, pop, rock eller noe.. Jeg snakker flytende engelsk og har 5+ i engelsk på skolen.. kunne lett fått 6 vis jeg hadde giddet og gjort noe.. Min mor kommer fra usa :) Spillt inn et lite klipp når jeg syngte med veldig dårlig kvalitet på lyd og ikke øvd men bedre en ingenting da jeg hadde dårlig tid hehe.. hør så får du heller skrive en kommentar og si hva du syntes.

Hør meg synge her: http://www.facebook.com/video.php?v=118379994863067&subj=100000732015789#!/video/video.php?v=118379994863067&subj=100000732015789

En annen ting jeg vil si er at jeg kan mye om webside, youtube. driver på med noe som heter HerKommerBergen som er en youtub med over 250 bergenske musikk sanger videoer etc.. Og egen nettside; www.herkommerbergen.com

Men skriv en komment .. bor i bergen..

Edited by Storm Brudvik