Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fornikling eller forkromming.


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har et par humbucker covere som jeg kunne tenkt meg å få forniklet eller forkrommet.

Og siden jeg har fått intrykk av at det er ganske mange 'tusenkunstnere' her, så lurer jeg på om det er noen som har et elektrolyse eller forniklings sett som kan ta på seg den jobben for meg?

Jeg har sett på nye covere men finner ikke noen med rette avstanden mellom hullene.

Det ene coveret er 50mm, som er ganske greit å finne. Men det andre er 47mm, som har vist seg å bli et problem...

Eller er det noen som vet hvem som selger denne typen?

Men klart det greieste hadde vært å få de originale fine igjen, siden det er de originale. ^_^

Hjelp... noen... :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine igjen? Er det bare falmet veldig?

Den ene er forsåvidt vanlig falmet men den andre er blit pusset med sandpapir så den ser ikke bra ut.

Hadde vært greit dersom den bare hadde hatt vanlig slitasje.

Og tror det vil være finest om begge coverne er enten som nye eller temmelig likt slitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene er forsåvidt vanlig falmet men den andre er blit pusset med sandpapir så den ser ikke bra ut.

Hadde vært greit dersom den bare hadde hatt vanlig slitasje.

Og tror det vil være finest om begge coverne er enten som nye eller temmelig likt slitte.

Det du gjør da er å ta ibruk Autosol, fungerer det ikke å pusse for hånd bruker du en Dremmel el. lign. mini drill og de blir gode som nye ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du gjør da er å ta ibruk Autosol, fungerer det ikke å pusse for hånd bruker du en Dremmel el. lign. mini drill og de blir gode som nye ;)

Det var lurt.

Fant fram rubbingcompounden for billakk. Og den ble fin nok :)

Takker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.