Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ashdown Fallen Angels


gitarrr

Anbefalte innlegg

Hei der--

Jeg har en slik en, og jeg vil i utgangspunktet si: ja til rock\hard rock og nei til Metal.

Men det kommer jo litt an på din def. av Metal.

Den er mildt sagt kilen å stille inn, da EQ potene har ekstreme variasjon innenfor et lite

område av pot justeringen. Og de påvirker hverandre radikalt. Jeg har et slik elsk\hat forhold til ampen,

nettop pga at den er vrien å stille inn. Den har et grymt bunndrag, og funker faktisk drit bra som bass amp. Eller med 7 strenger, som jeg normalt bruker.

Men som sagt vrien å få stilt inn mid og high. Jeg føler den har for lite gain, og jeg kommer nå i løpet av høsten til å modde pre-ampen på min. Den er ganske likt bygget opp som en Engl Fireball, og med litt kreativ modding tror jeg den kan bli ganske spennede..

Den har noen effekter innebygget, men de er så dårlige at det gjør vondt..

Jeg ser at den får sykt bra kritikk for lyden på harmony central, men ta dette med en STOR klype salt..

Nice clean på denne og moderat vreng låter meget bra, men mangler mye for å være en Metal amp i mine ører.

Spiller min på et 4x12 m\v30, og det spiller høyt. Mulig at den våkner skikkelig til liv når den kjøres hardt,

men jeg har ingen Hot Plate, og nabolaget tåler neppe at jeg drar på mer enn jeg gjør til daglig..

FA 60 er ingen dårlig amp, og gir mye lyd for en billig penge, men trolig er den ikke hva du leter etter..

Sjekk Bugera, innbiller meg at en 333XL vil være et bedre alternativ blandt "billig" rør amper..

Endret av Neros
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.