Web Analytics
Jump to content

lind, nilsen, fuentes og holm - million miles away

Recommended Posts

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Siste aktive tråder

• Ser meg om etter en til Jazzmaster. Åpen for det meste i vintage reissue-landskapet, Vintera, MIJ/CIJ, AVRI, partso etc. Ikke Squier eller mex- varianter med humbucker eller "feil" plassering av trem. Liker farger og gjerne varianter som Lake placid Blue, ocean turquoise, ice Blue metallic, etc, men åpen for "kjedeligere" farger om resten av gitaren tikker alle boksene. Bryne
    • Alrighty then: Bestilte en Roctary fra Danmusikk på tirsdag, og den kom i går. Fikk testa den litt etter jobb, og den funker absolutt som ønsket. (dette er en helt annen pedal enn Electric Mistress, så skjønte ikke helt sammenligningen....?) Den gjør det den skal og litt mer. Det eneste minuset er at det skulle vært mulig å koble ut/inn oktavfunksjonen med fotbryter. Jeg ser at noen tech-heads på the interwebs har laget en hack for dette, men jeg er ikke slik anlagt. Fornøyd!
    • Det er en billig mikser, i utgangspunktet, men den gjør sikkert jobben. Alt etter hva man vil ha ut av den, selvsagt.
    • Nope. Men jeg har vært borti at noen har brukt skoletyggis for å klemme fast en løs leder til en output jack. Det funka det. Ei stund.
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.