Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen synspunker på Ibanez SAS36?


Hanzo

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter en ny gitar, mest bare fordi har lyst på. Tok opp spillingen igjen etter 8-10 års pause da jeg kom over en dritt billig Epi Tony Iommi SG. Den funker greit, ingenting å utsette på den egentlig, selvom det er en ganske tung mahogni fjøl :)

Stillen er veldig veldig varierende, litt blues, endel mer eller mindre akustiske ting med fingerpicking, litt Chat atkins eller Hank Marvin, og en god del heavy. Relativt varierende altså, og jeg hadde håpet at Ibanezen ville fungere greit for de fleste typer. Spiller på en Cube 30X eller noe sånn nå, men det er godt mulig den blir oppgrader på litt sikt med noe av bedre kvalitet.

Ibanezen er jo et smykke spør du meg, og virker alsidig når deg gjelder pickupkombinasjoner. Endel sier de er ganske kjedelige de pickuene som står i, men det er jo en grei sak å gjøre noe med på sikt om det skulle være ønskerlig. Er det en god gitar for pengene, og vil den fungere greit for mitt behov mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.