Web Analytics
Jump to content

dragonfire active pickups

Recommended Posts

hi.monterte noen helt nye dragonfire active pickups på min dean cadillac,å jeg må si att jeg ble mildt sakt åverasket.disse spiller helt på høyde med EMG pu viss ikke bedre.disse er en kopi av EMG 81.85 pu`s.men til en tredjedel av prisen.fikk dem for 80dollar fra usa.viss du har lyst på EMG pu å ikke har lyst til å blakke deg anbefaler jeg deg å sjekke ut disse.:)

www.guitarpartsonline.com

Har du bestilt herfra? Hva kom frakten på i så fall?

Jeg sendte dem en mail med forespørsel for ei lita uke sida, men har ikke hørt noe enda. Må kanskje regne med det i disse ferietider.

Det hadde for øvrig vært artig med en sammenligning med tilsvarende EMG. Samme gitar, samme amp, samme settings, samme lick, kun forskjellige plukkopper. Noen som tar utfordringen? :)

Har du bestilt herfra? Hva kom frakten på i så fall?

Jeg sendte dem en mail med forespørsel for ei lita uke sida, men har ikke hørt noe enda. Må kanskje regne med det i disse ferietider.

Det hadde for øvrig vært artig med en sammenligning med tilsvarende EMG. Samme gitar, samme amp, samme settings, samme lick, kun forskjellige plukkopper. Noen som tar utfordringen? :)

hi.tror det ble 13 dollar i frakt.den sammenlingningen jeg gjorde var mellom en dean cadillac og en sg.da synes jeg dragonfire picupa låt bedre.men dette er jo en smak sak.brukte samme amp å på samme pedalbrett.virker som om dem hålder tonene leger enn emg pu.det eneste negative jeg kan si om disse er att du kan få litt distortion når du spiller høyt på clean.men det fikk jo emg pu å.

Blir jo litt tullete å sammenligne pickuper når man ikke har prøvd dem i samme gitar da :P

nei det blir ikke akurat den beste testen.men det er det eneste jeg har fått testa.,å på den testen synes jeg dragonfire pu hadde den fineste lyden.men det er jo smak å behag.noen liker mora og andre liker dattra:) hehe :ninja: