Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

saga tele kit


Anbefalte innlegg

jeg kjøpte meg et saga kit til telecaster for å få til en egen gitar. I know at den sikkert suger, men jeg har tenkt å kjøpe nye deler litt og litt og oppgradere den. Men før den tid tenkte jeg at det var greit å sette sammen det jeg fikk i pakken og få litt erfaring på gitarmekking, noe som jeg ikke har mye av:P

Elektronikken skulle visstnok være superenkel, og uten lodding, ved å feste de like fargene sammen, men ingen av fargene passer.

Jeg har prøvd å se på loddediagrammer, men får ingen til å passe helt (Ellers så forstår jeg de ikke:P). Prøvde meg litt frem, men fikk bare bridge-pickupen til å fungere.

Har dere noen forlag til hvordan jeg skal koble dem sammen?

438889.jpeg

438890.jpeg

438891.jpeg

438892.jpeg

Kan godt ta flere bilder hvis dere trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er forholdsvis enkelt bare du ser bort i fra fargekodinga. Du skal ha deen isolerte ledninga fra hver pickup inn på kabelen fra switchen, alt etter hvor du vil velge de. Og den uisolerte, jordingskabelen på de kablene som går fra volumekontrollen. Også kjører du jordinga som er til overs, inn under stolen, så du får jorda heile greia. Har ikke min saga telecaster foran meg, men mener at det skal stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.