Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Custom plekterbrett/knotter


Fuglfisken

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tenkt å customisere litt pÃ¥ min Ibanez RG 550. Har lyst Ã¥ bytte pickups, plekterbrett og tone/volum/pickupvelger til noen freske farger.

Spørsmålet mitt er da: Er det noen i Norge som selger custom ensfargede plekterbrett eller i allefall fargede knotter?

Skal kjøpe alt nytt slik at jeg kan beholde det som sitter på nå originalt. skal la de gamle pickupsene sitte i som de er. Dette gjør det vanskeligere å lage en eventuell mal/template til f.eks CNC maskinering. Så det bør helst være noen som har vært borti slikt tidligere og som allerede har maler.

kan legge ved et bilde av layouten jeg ønsker.

Bildet er forøvrig photoshoppet og uten fargede tonekontroller. Men, jeg ønsker altså en knott i blå og en i rosa, i vanlig strat type. Jeg kjøper gjerne et sett i hver farge om nødvendig.

Takker på forhånd for svar!

post-6465-1240435078_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nei har vært borti de tidligere, og er ikke kjempebegeistret over den typen. Vil helst ha ensfarget, men takk for forslag! :)

Har funnet mange forhandlere i USA og andre land som selger. Det jeg ser mest etter er fargede Strat-type volum/tonekontroller

Endret av Fuglfisken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.