Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ibanez AEF-37E vs. ?


bongo

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har spilt gitar i en god del år nå, men det har vært rimelig lite aktivt. Min spilling har tendert å være hovedsaklig på vors og type sommertider foran bålet :P Med det har nivået hold seg stabilt og har ikke utviklet seg til å bli noe veldig avansert. Allikevel er jeg musikalsk, kan fingerspill godt og har noen vanskelige låter innenbords.

Jeg har fått motivasjon i det siste til å utvikle spillingen min, og er i den anledning veldig interessert i en god el-aukistisk gitar. Slik jeg ser det så skal jeg kjøpe en av god kvalitet og lyd når jeg først kjøper en for noen lapper!

Det må allikevel nevnes at jeg er student så har ikke oppi 10 lapper å gi. jeg har sett på noe mellom ca 4000-6000kr.

Gitaren jeg falt for og som har fått god omtale er Ibanez AEF-37E! Den kan ses her: http://www.idmusikk.no/index.php?main_page...roducts_id=3879

Det er den jeg vurderer sterkest, men har også hørt mye bra om Takamine gitarer. Er det noen som har erfaring med Ibanezen over? Og er det evt noen som har erfaring med noen Takamine i prisklassen ca 4000-6000 som evt er bedre?

Da er det viktig med bra treverk, cutaway og bra mikrofon/pre-amp/tuner!

Takker for all hjelp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.