Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Lars Horntveth på Blå i går :D


Nilsefix

Anbefalte innlegg

Jeg i motsetning av resten av forumet her , satte i går min kurs FRA rockefeller TIL Blå :) Der skulle mitt nåværende idol Lars Horntveth spille en konsert fra soloalbumet Pooka .

Sitter inne på blå , og sjekker litt rundt , og da kjem dei vet du .Lars Horntveth and the Pooka Septet . Begynner å rigge opp på scenen .. 7 over-proffesjonelle strykere fra hendholdsvis Trondheim og Oslo Filharmonien , det var litt fett:D de spilte BRA .. (hørte på 1.fiolinisten varma opp , det var fett nok:))

og Mr. Pooka himself setter opp et bord og en stol . Ops ja , der kom det en mac , og en Digidesign M-Box , og jada , 2 akustiske gitarer (med stemming jeg enda ikke har klart å indentifisere :() .

Og der kom det en sopran sax , en tenor sax , en bassklarinett , en rar klarinett :P ..

Og noen timer etterpå begynner folk å strømme inn i det lille cozy lokalet . De begynner å spille og det er bare helt perfekt .. Lars står og sitter foran , med strykerne i ryggen . Spiller hele plata , men ikke i rekkefølge.. Blå koker :D nydelig stemning .. Feilfri spilling , ikke EN feil , og det låter bra med mye stemning og følelse. .

Muligens den beste konserten jeg har vært på .. Den mannen er hinsides musikalsk :D helt rått ..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.