Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ny gitar! custom eller ferdig produsert?


Celebi

Anbefalte innlegg

hei. jeg er vennen til celebi, grunnen til at jeg skriver i hans navn er fordi jeg ikke for logget inn på min :blink: . Jeg har lyst til og kjøpe en ny gitar og jeg lurer på om dere har noen tips. min nåverende gitar er en epiphone les paul. Problemet er at jeg har blitt for "god" for den. altså jeg har vokst fra den. jeg har veldig lyst til og customize en ny gitar, men har ikke så mye peil på hva jeg skal mate den med så føler at det kanskje ikke er den beste ideen. jeg spiller for det meste heavy metal, men innemellom drar jeg på med andre ting som går roligere. Jeg syntes for eksempel at det er kjempe gøy og spille blues :) . det jeg lurer på om det er noen av dere som vet om en gitar som egner seg for heavy og blues :P . post gjerne masse linker.

BTW! Jeg digger explorer's:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

setter pris på svar, men jeg er dritt lei les paul:P det er fine gitarer, gode og spille på ogsånn. men dra på med en solo fra 15.bånd til 22. det er helt umulig. Jeg tror nok en PRS er for dyrt for meg ;) som jeg sa har jeg veldig lyst på en explorer. helst gibson. Om det med humbuckers. jeg har hørt det er bra med en humbucker "bak" og 2 single coils "foran". altså foran er nærmest halsen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke er sikker på hva du er utte etter så styr unna custom gitarer. Prisfallet er for stort hvis du ikke er fornøyd og ønsker å selge den.

Sett deg inn i bruktprisene og kjøp en brukt gitar. Du får pengene igjen ved salg hvis du gjør et greit kjøpt og ikke herper gitaren.

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du jo råd til mange PRS'r da... egentlig så ville jeg ha dratt å prøvd masse masse gitarer... det er det som er rett for DEG som teller.

Ja du har nok rett, men så langt alle musikk butikkene jeg har vært og prøvd gitarer i har jeg blitt skuffet over det usedvanlig dårlige utvalget de har. vet dere om noen gitarbutikker i Oslo området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.