Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vokalist søker symfonisk metal - rock band i Asker/Bærum/Oslo


knutrockogmetal

Anbefalte innlegg

Navnet er Knut, er 24 år i oktober fra Asker/Bærum og leter etter et band å bruke stemmebåndet med.

Jeg har ikke band erfaring fra tidligere, men har noe erfaring fra sangskole / privat undervisning i synging.

Dette er en sterk lidenskap for meg og nå er tiden inne for å finne noen å skape magi med og vokse sammen med som musiker.

Synger bare clean vocal så growling og screaming er ikke noe å hente hos meg. Største inspirasjoner til fremførelse og teknikk er Roy Khan og Tommy Karevik av Kamelot, men også noe blandet med Joachim fra Hammerfall og Tony Kakko fra Sonata Arctica.

Drømmen er å gi en musikk opplevelse folk husker. Liker at et scene show er litt theatrical og river med seg publikum som i en spennings film! Lage rett og slett skikkelig show for alt det er verdt, full innlevelse!

Til daglig jobber jeg skift arbeid så min fritid er foreløpig litt fun-tastic inntil noe annet blir tilgjengelig for meg, men all in good time for those who try! ;)

Jeg treffes på epost adresse:

k.chokz@gmail.com

Meld din interesse, jeg sjekker innboksen hver dag! ;)

Rock on! \m/

Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.